Poštarska bajka u Jakšiću
Kako napisati i adresirati pismo, gdje i kako ga poslati, što je pošta i tko u njoj radi , samo su neka od pitanja na koje su danas učenici 2. razreda ( matične i područnih škola) dobili odgovor.
Zanimljiv dan započeli su učenici čitanjem i lektire "Poštarska bajka" Karela Čapeka. Potom su se uputili u knjižnicu gdje su pogledali kratak film ,rješavali zadatke vezane uz pročitanu bajku , a zatim ispravili pravopisno netočno Frantekovo pismo Marici.
Što je pošta, kako je nastala i razvijala se kroz povijest, zašto je rog simbol pošte, i kako pismo putuje od pošiljatelja do primatelja pogledatli su u prezentaciji koju je pripremila knjižničarka.
Prvi puta napisati i adresirati pismo bio je velik izazov. Učenici su iz košare izvlačili adrese prijatelja kojima su napisali pismo,pravilno napisali adresu na omotnicu, a zatim se svi zajedno uputili u Poštanski ured u Jakšiću gdje su kupili markice i ubacili pismo u poštanski kovčežić.
S radošću i uzbuđenjem očekuju da im poštar donese pismo na kućnu adresu, a većina je izrazila želju da se dalje nastave međusobno dopisivati pismima.
Učenici su kroz niz aktivnosti povezali sadržaje iz Hrvatskog jezika ( lektira, pravopis, pismeno izražavanje) i sadržaje iz Prirode i društva ( Ustanove u mjestu i Zanimanja u okruženju). Ujedno im je bio poticaj da pročitaju i ostale lektire za drugi razred u kojima se spominje pošta i pismo ( Pismo iz Zelengrada i Poštar Zeko Brzonogi).
Melita Horžicky-Radotić, školski knjižničar i učiteljice 2. razreda
Fotografije možete pogledati u foto galeriji.
Stranice za učenike ... |
• portal za škole |
• Agencija za odgoj i ... |
• Ministarstvo znanost... |
• Hrvatski zavod za za... |
• Nacionalni centar za... |
• klinfo- obiteljski i... |
• http://skolazazivot.... |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |